Samstag, 28. März 2009

That's how big my belly has gotten...

Emmi started to take showers with me sometimes and she likes to sit by my feet and play with her bath toys while I shower. Yesterday I realized that I can't see her at all when I look down, all I can see is a really big belly and I think she is actually using my belly as a "rain" shield. Kind of funny! And I have 6-8 more weeks to go, this baby is going to double in size until delivery!

Emmi duscht jetzt manchmal mit mir und sitzt dann bei meinen Fuessen und spielt waehrend ich dusche. Gestern habe ich festgestellt dass ich sie ueberhaupt nicht mehr sehen kann wenn ich nach unten gucke, alles was ich sehe ist ein riesiger Bauch und Emmi benutzt den glaub ich als "Regen"schutz. Sehr lustig. Und ich hab noch 6-8 Wochen bis zur Geburt und Baby wird noch ungefaehr doppelt so gross wie jetzt!

Keine Kommentare: